Vad hände? Ingen ork helt plötsligt!


Det kan ju ha att göra med att jag fram till nu bara har gått omkring med en liten skinkmacka i magen som jag åt till frulle vid elva-snåret, inte undra på att jag känner mig seg!
Jag kom hem från stan och fick ett plötsligt sug efter köttbullar och makaroner, en gammal klassiker, så jag ställde mig vid spisen och snodde ihop det, och när jag skulle äta så hade jag ingen ketchup hemma!!! Va fan liksom!! Det måste jag ju ha när jag äter köttbullar och makaroner! Jag fick ta lite chilisås i stället, det funkade, men ketchup hade ju varit ännu bättre.

Det blev ingen sväng till Birsta, jag orkar inte hålla på och fara och flänga, jag sparar mig till på fredag då jag tänkte spendera dagen i Umeås butiker. Jag åker till Umeå på torsdagkväll, direkt efter jobbet, och stannar till söndagkväll. Jag längtar så himla mycket!!! Jag känner att jag behöver spendera massa tid med min älskling...MASSA tid! Det ska bli så mysigt!! Jag längtar efter dig Niclas!!!!

Dagens fångst på stan blev ett halsband från Guldfynd som jag hade sett i deras julkatalog, ett litet hjärta med vingar på! Jättesött, och eftersom jag hade ett presentkort där blev det gratis! Sånt gillar jag! :-)
Så klart hittade jag ett par ljustakar (igen) som också fick följa med hem, vita träljustakar i hjärt-format, typ. Köpte jag några julklappar? Så klart inte!

Nu blir det soffläge ett tag, sen en långpromis med Tindra lite senare, följt av ytterligare lite soffläge.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hellu så du ska hit i helgen! Vet du vad..om du har någon minut ensam för dig själv över och har tråkit och är sugen på fikaaa..hör av dig så kan vi ses på stan en sväng o ta ngt gött! Kram L

2007-11-27 @ 10:13:21
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0