Till Nickster


För andra natten i rad så sov jag i din "Singull and ready to mingull" t-shirt. På nåt sätt vill jag vara nära dig, men jag tror inte att du har haft på dig den nåt, för den luktar inte som du. Efter dom här två veckorna kommer den att lukta som mig i stället, då kan du ta med den upp till Umeå. Jag fortsätter att sova i den, men flusar på din kudde i stället. Jag saknar dig.

Jag hade kul med Miia på jobbet igår, vi kom på en ny grej att säga - "as a matter of fact". Jag tyckte att det var jättekul, vet dock inte om hon var lika road, men hon skrattade i alla fall dom första gångerna, yes, as a matter of fact, she did! :-)

Snart ska jag iväg till tvätten, tänkte ta med mig Tindra faktiskt, hon älskar att vara där med "mormor". Mormor som för övrigt kom hem med Tindra till mig kl 06:50 i morse, och Tindra blev så glad att se mig ligga där sovandes i sängen, jag vet inte HUR länge hon stod och slickade på mig. Hon hade klumpar av snö i pälsen, men jag var för trött för att bry mig. Jag var uppe till fem i morse ungefär, blev fast på en jäkla "cupcake-blogg". Jag MÅSTE baka cupcakes nån gång!

Hoppas att dina dagar i Boston är givande, jag vet intVe när du har möjlighet att läsa mail eller blogg, men oavsett när du läser så ska du veta att jag saknar dig lika mycket varje dag, om inte mer för varje dag som går.
Vad skulle jag vara utan dig? Jag skulle vara en ensam tjej med en liten hund.
"Hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar."

Lovedove, jag älskar dig!
Tindra hälsar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0