Söndagmorgon...


...och jag ska gå till jobbet. Och för att svara på Joannas fråga så kan jag säga att jag kommer att fortsätta att gå till jobbet vissa söndagar, inte alla tack och lov, eftersom jag inte fick jobbet som jag sökte. Det känns helt ok, för ju mer jag funderade på hur jag skulle göra om jag fick det, desto mer säker blev jag att jag skulle tacka nej. Så det känns skönt att slippa göra ett val, och det känns skönt att slippa tacka ner till ett nytt jobb. Så är det med det. :)

Sista passet innan ledighet nu, och det känns så himla skönt. Jag önskar att jag bara kunde få åka hem direkt ikväll, men jag har lovat - VARFÖR lovade jag??? - att åka till Bergeforsen till pappa och Ulla för att hälsa på en sväng, Ulla fyllde nämligen 60 igår. Annars skulle jag inte ha åkt dit på en söndagkväll efter jobbet.

Nu måste jag röra på mig ser jag, klockan är 09:20, jag måste borsta tänderna, sminka lite, köra tindra till mamma, åka till jobbet och vara ombytt och klar kl 10:15!

Ha en bra dag alla läsare!
Kram och kram igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0