Skärpning Jessan!!


Det enda jag drack igår var kaffe och vin. Hellooo? Är det bra eller?? Inte ett  enda glas vatten, så idag blir det skärpning!!!

Sitter just nu och väntar på att Niclas ska komma tillbaka, han for iväg och skulle maila lite saker från hans jobb, och sen ska vi åka upp till Södra berget och ta en frisk och hurtig promenad med Tindra. Bäst att klä på sig ordentligt!

Sen i eftermiddag åker han till Uppsala, för att imorgonbitti åka till USA i 2 veckor, och jag kan ju hålla mig för skratt liksom. Känns inte kul alls, MEN det är bara att gilla läget liksom...Sakna och längta lite är det nog ingen som har dött av...

Nu får han heeemskt gärna komma tillbaka så vi kan sätta igång med dagen! Tindra är otålig och jag vill grädda pannkakor (har en smet som väntar i kylen tills vi kommer hem)!

Kvällen kommer nog att se ut så här:
*middag hos mamma
*chips och dipp i soffan framför nån film

Jag har en sak som jag MÅSTE göra idag, och det är: DRICKA EN LITER VATTEN - MINST!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0