Shopping

Det blev inget kort på Sporthallen, jag ska ta mig en funderare över det där. Jag känner mig själv och vet att jag inte kommer att utnyttja det till max, inte ens till mini. :-) 
I stället blev det en sväng på stan. Stillade shoppingsuget lite och köpte 3 par Sloggi hothips (3 för 2 på Cubus), en vit jättemysig och varm mössa och en ny pincett på Kicks (stavas det så, pincett?) och då fick jag med en liten gåva som jag blev JÄTTE-glad över, nämligen en mascara och eyemakeup remover i prova-på-format från Lancome!! Sen gick jag iväg och gjorde mina 2 timmar på tvätten, mamma kom dit (hon har semester den här veckan) med nybakade Wienerbröd som hon bjöd på, och sen gav hon mig en matlåda med "mamma-mat", alltså sån mat som mamma gör bäst och som jag aldrig skulle laga själv. I det här fallet var det skinkstek, kokt potatis, gräddsås, kokta morötter och svartvinbärs-gelé. Jag äter i skrivande stund och måste säga att det var mycket gott! :-)

Nu ska jag äta upp, koka thé eller kaffe och sitta och mysa lite i min sköna mössa framför ett nyladdat avsnitt av Private practice, sen blir det jobb och sen seriös "spooning" inatt när jag kommer hem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0