Rekord?


Detta måste vara nåt slags rekord för mig! Vad är detta, mitt 4:e eller 5:e inlägg idag? Jag har tråkigt, need I say more?
Ska strax packa ihop det jag behöver ha med mig till jobbet - alltså läppglans, passerkort, garagekort, nycklar och mobil - och pallra mig ner till bilen. Jag lär ju behöva borsta av den, det har snöat ganska mycket idag. Jag hoppas jag ställde motorvärmar-timern på rätt tid. Klockan har inte ställt om till vintertid märkte jag för ett par dagar sedan, så nu måste jag vara extra alert när jag ställer tiden för avfärd, ska jag åka 17:30 blir det alltså 18:30 på motorvärmar-språk. Jobbigt att behöva vara så alert och pigg hela tiden, när jag är det motsatta just nu.. Bli bla blu.

Aja....det kommer säkert ett inlägg inatt också, i stil med "jag vill gå hem", "jag är tröööött", "giv mig styyyrka".

Hej då. :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0