Nervööös


Håret blev bra! Det känns lite surt att betala 1300 spänn för att knappt se nån skillnad, men det kostar att ligga på topp, det vet jag ju vid det här laget. Färgen blev fin, klippningen är osynlig, men det känns bra att ha fått bort dom slitna topparna.

Nu sitter jag och äter liite chips och liiite Polly. Jag menar verkligen lite också, små skålar. Jag har faktiskt inte ätit nån sånt på en vecka, och det är fan stort! Och jag vill tillägga att detta inte är min middag, jag har ätit en thaigryta med lax och räkor som jag höftade till när jag kom hem från stan.

Nu sitter jag och pratar med Nickster på msn om en liten - eller inte så liten - grej som händer i morgon. Det är det jag är nervös över, fast nervös på ett bra sätt. Skriver mer om det senare när jag vet om det är något.


NU--> Softish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0