Mys-fredag blev tråk-lördag.


Jobbade dagpass igår, och likaså idag. Efter jobbet igår gick jag och Jessica hem till mig och tittade på Idol,vi köpte med oss Thaimat och hade en riktigt mysig och trevlig kväll. Mer sånt tack! :-)
Jag har aldrig haft nån riktig favorit i Idol, men kan säga att Amanda var grym igår, jag har ändrat uppfattning om henne, hon är ju skön som fan!

Nu jag jag nyss ätit frulle, ska ta och klä på mig och fixa till mig och bege mig till jobbet. Det känns så dääär, jag är inte alls speciellt sugen på att jobba, men NÄR är jag det egentligen?

Ha en bra dag alla...jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Trist att du tycker det är tråkigt att gå till jobbet - men hur gick det med arbetsintervjun som du var på?

2007-11-17 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0