Måndag igen!


Det känns som att det är en helt ok måndag faktiskt! Jag är ledig och jag är inte bakis trots att jag var på fest igår. Jag tog det väldigt lungt, drack bara 3 cider, och var hemma vid ett. Jag hade kunnat dricka mer och bli lite mer crazy, men när man har en pojkvän som ligger hemma i min lägenhet (som jag dessutom inte har sett på 2 veckor) så kändes det inte som att det var läge att bli as-kalas, så vid halv ett tackade jag för mig och smög hem och kröp ner under täcket med mitt hjärta! Men det var en jättekul kväll, alla var så fina och uppklädda!

Idag ska jag jobba på tvätten mella 13-15, sen tänkte jag kanske åka till Birsta city en sväng. Jag tror jag ska ta och börja med lite julklappsshopping, jag får se.

Nu ska jag ta en Ipren och hoppas på att mina onda axlar och nacke försvinner. Smärtan alltså. :-)

Ha en fin måndag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0