Hello light!


Det är ett fint ljus, ett mjukt sken, på himlen idag.
När jag körde hem från jobbet vid fyra i morse var det snöblandat regn, som tydligen frös, för nu är det lite vitt på taken och marken igen. Det är är fint, jag behöver ljuset!

Innan jag gick och la mig, vid fem i morse, så ställde jag klockan på 10:15. Det är inte många timmar, men jag var tvungen att tvätta, och den enda tid som fanns som passade mig var 10:30 idag. Jag har nyss varit nere med första omgången, och sitter i mysbrallor och dricker kaffe och skriver nu.
Jag ska snart klä på mig, ladda iShufflen med Andrea Bocelli, och gå ut på en promenad så jag får ta del av ljuset.
Tänkte att jag kanske skulle unna mig en god fredagslunch, men nu gäller det att hålla i slantarna, så det blir väl en Varma koppen när jag kommer hem, haha! :-)

NU--> klä på mig och borsta tänderna
SNART --> gå ut och gå, lyssna på musik och njuta
SEN --> soffhäng innan jobbet

P.S
Nu är det VERKLIGEN inte långt kvar till söndag....
D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0