Hello Latte!


Jag har nyss gjort en kaffe latte - den blev jättegod!
Dagens "note to self": standardmjölk är mycket godare att ha i kaffet än lättmjölk!!

Dagen har hittills varit helt ok, vaknade vid tio och gick till tvätten redan halv tolv, och det var mycket skönare än att börja 13 som jag gör i vanliga fall, börjar jag tidigare så slutar jag ju tidigare! :-)

Vid två åkte jag upp till berget med lill-fisen, och som vanligt älskade hon det! Nu ligger hon helt utslagen på soff-divanen, vilket passar bra, för efter jag har druckit upp latten ska jag åka till Birsta en sväng och kolla lite. Ska nog köpa lite ljus och sånt, det går kanske mycket sånt nu på kvällarna, och så är det ju snart advent och då ska det ju vara långa ljus.

Jag måste bara dela med mig av en sak som jag är stolt över (detta är väldigt ytligt och typiskt mig, men det skiter jag i): jag smsade Niclas och sa att han INTE skulle köpa allt smink som jag så prydligt och ordentligt hade skrivit på en lista till honom. Allt är ju så mycket billigare i USA, men igår slog det mig, jag behöver faktiskt inte 2 nya läppglans och en massa ögonskuggor bara för att det är billigt, och ni som har sett min läppglanssamling håller nog med. Så, inga påsar från Sephora den här gången, det får bli nästa gång jag åker, typ i april kanske.

Nu ska jag åka och göra av med mina sista slantar!
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0