Hello Baccardi!


Shit vilken överraskning! Jag var på Bolaget idag för att handla lite cider och öl till imorgon (klassisk söndagsfest med jobbet på gång), och när jag kom hem och skulle packa in grejerna i min lilla "sprit-kyl" så såg jag att jag hade en Baccardi Razz gömd där inne, med över hälften av innehållet kvar! Helt fantastiskt ju! Jag kom ihåg att jag köpte den i början av sommaren, med stora planer på att festa hur mycket som helst och ha en singelsommar, men det blev inte så mycket av det, haha! Jag var bara riktigt festis-full en (!) gång i somras, så inte undra på att Baccardin är kvar! :-)

Jag har även hunnit med att handla hem lite matgrejer, typ frukost och sånt, och det som stod högst på shoppinglistan var rakblad! Niclas kommer hem imorgon och jag MÅSTE raka benen!!! Det var 3 veckor sen sist!!!

NU-->frukost
SEN-->soffhäng
LITE SENARE-->dusch och mini-spa
IKVÄLL-->jobb
IMORGON--> KÄRLEK!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0