Fredag morgon i Umeå


Sitter vid Niclas dator och äter frulle. Ute faller snön sakta. Jag ska snart klä på mig och gå bort till Ica och handla lite till middagen ikväll. Jag ska laga kyckling med jordnötssås som är jättegott!
Efter matshopping blir det en sväng ner på stan (hoppas jag kommer ihåg vilken väg jag skulle gå nu så jag inte går vilse som sist!), och där möter Niclas upp mig i eftermiddag.

Allt känns helt ok, det känns alltid lite konstigt att vara ensam hemma hos någon annan tycker jag, och så saknar jag Tindra... Hon fick stanna i Sundsvall den här gången, men nästa gång tar jag med henne igen!

NU ska jag göra ett ryck så jag kommer iväg nån gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0