All by myself..


Helgen är över och Niclas har åkt tillbaka till Umeå. Det har varit en underbar helg, trots att jag har jobbat 4 nätter under tiden han var här, men jag hade ju i alla fall dagarna lediga,och så var jag ju helt ledig igår. Jobbmässigt sätt var denna helg en av dom värsta jag varit med om. På fredagskvällen la alla våra system ner, vilket skapade ett smått kaos när gästerna fick vänta hur länge som helst för att få komma in eftersom all registrering fick ske manuellt - och detta hände så klart under "rusningstrafiken" när alla ska komma in och dansa! Men trots missflytet så var det faktiskt bara en gubbe som jag hörde klaga ordentligt, så det måste ju ge oss ett jäkligt bra betyg i ämnet service och även i ämnet stresshantering! :-) Lördagskvällen ville ju inte vara sämre än fredagen, så då bestämde sig bankomaten att lägga av, vilket innebar kö till kassan under i stort sett hela kvällen.....Jag kom inte hem förrän halv fem på söndagmorgon, så jag var lite sliten igår.
Dagen igår var grymt bra! Niclas och jag har nu gjort vårat förhållande så offenltligt som möjligt: i fredags gick vi på stan och höll handen på Storgatan och pussades utanför Åhléns, och igår gick vi på IKEA tillsammans! ;-) Haha! På kvällen åt vi middag på O'learys med hans föräldrar och det var hur trevligt som helst!!

Idag står detta på agendan:
NU -> piffa
SEN -> till frisören - äntligen!!!!
SENARE -> jobba på tvätten
ÄNNU SENARE -> enbart softish resten av dagen.

Återkommer med en rapport i eftermiddag, ska se om jag lyckas fixa en liten "ego-bild" efter frisörbesöket också!
Ha en bra dag alla!
Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0