5 årsdag!


Många "vanliga" männisor gillar kanske inte söndagkvällar, det är den sista dagen man är ledig innan jobbet börjar på måndag igen, men jag är ju ingen vanlig människa, jag är ju en sån där typ som jobbar skift, mycket nätter, mycket helger osv, och just nu är jag så himla glad att det är söndagkväll och måndag imorgon! För jag är ledig!! Jag har jobbat fre-sön, och det är så himla påfrestande och om ca 10 minuter ska jag stänga ner datorn och bara lägga mig i soffan.

Idag är det exakt 5 år sedan jag fick anställning på mitt jobb, jag har inte firat på nåt sätt, bara tänk tillbaka lite. Jag kommer att få en penna med mitt namn på i december - värsta grejen, hahaha! Jag trivs faktiskt rätt bra på mitt jobb ändå, även om det inte verkar så allt som oftast, men när jag sätter mig ner och funderar så är det helt ok jobb faktiskt. Inget drömjobb, men det kunde helt klart vara värre.

Efter jobbet idag så åkte jag ut till pappa och Ulla som bekant, det gick bra. Ofta så tror jag att det ska bli mkt värre, men det var trevligt, jag fick smörgåstårta OCH vanlig tårta, så nu är magen i uppror! :-)

Nä hörrni, nu är det soffan som hägrar, OCH ett samtal från Nickster alldeles strax! :-)
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0