1:a november 2007

Shit det är redan november! En fin dag dessutom, solen skiner och himlen är blå med några ensktaka bomullstussar till moln.
Jag har fortfarande träningsvärk, och det är fan inte skönt alltså!
Det gick bra att jobba igår, ikväll kommer gå lika bra är jag övertygad om. Det var i och för sig lite segt, men jag hade ju internet där jag satt vilket underlättade lite.

Jag har nyss klivit upp, och började dagen med ett samtal till pappa. Jag har inte pratat så mycket med honom på sista tiden så jag kände att jag var tvungen att ringa. Det var ett bra samtal, vi pratade om lite allt möjligt, bland annat detta:


Pappa: vad har du gjort den senaste veckan då?

Jag: jag var i umeå i ett par dagar, kom hem igår..

Pappa: Umeå igen? Va kuuul tjommis! Är du förälskad eller bara förtjust?

Jag: jag är förälskad..haha...

Pappa: va roooligt! Men ta det bara lugnt, man måste lära känna varandra ordentligt, både med och utan kläder.

Jag: hahaha, jaa pappa, jag veet *tycker nu att det är otroligt pinsamt*

Pappa: vad heter han då, din kompanjon?

Jag: han heter Niclas

Pappa: Miclas?

Jag: nä, Niclas

Pappa: jahaa, N som i Niclas?

Jag: ja precis.

Haha, vad säger man liksom? Ibland är han ganska rolig farsgubben min! :-)
Nu ska jag ta och klä på mig och göra mig i ordning. Jag är Tindra-ledig idag så jag ska passa på att göra lite saker, till exempel ska jag gå ner till Sporthallen och fixa ett träningskort där, ett kvartalskort. Vi fick en bra deal på jobbet så jag passar på. Jag har ju redan ett kort på Helex, men på Hälsokällan ska jag simma. Det är i alla fall vad jag försöker intala mig själv. Sen ska jag jobba 2 timmar på tvätten, gå lite på stan, hem och laga mat och sen jobba natten, och när jag kommer hem är Niclas här!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0