Wtf?!

Efter att ha haft en ganska jobbig natt så blev dagen ganska bra. Jag väcktes av att min porttelefon ringde kl 02:45, och jag studsade upp ur sängen. Vad hade jag tänkt att göra? Svara och öppna??! 3 minuter senare ringde det igen - ganska obehagligt!! Efter det så lyckades jag somna om till slut, men då drömde jag att jag var tvungen att göra olika personlighetstester på alla gäster på jobbet, som gjorde att det blev långa köer och folk var sura och otevliga för att det tog sån lång tid. Jag vaknade kl 07:54 och var svettig och stressad - 6 minuter innan väckarklockan skulle ringa. Jag hade en halvdag på jobbet idag, 9-13, vi hade en uppföljning på den pedagogikutbildning vi hade i vintras, och det var kul med lite repetition av det vi gick igenom då. Plus att det var en stor bonus att dagen slutade redan kl 13! Jag åkte hem, åt en varmkorv och tog med mig Tindra ut till pappa en sväng. Jag bet i det sura äpplet alltså. Vi hade ju världens bråk för en vecka sedan, och jag lovade ju faktiskt pappa att höra av mig mer och att komma och hälsa på lite oftare, så jag köpte med mig lite wienerbröd och åkte dit, bara så där rakt upp och ner! Han blev jätteglad, så det kändes bra! Efter det lilla besöket åkte jag runt i Birsta en sväng, köpte en liten Hello kitty-mys-outfit till mig själv (jag vet att jag är 29 år), och en liten militärmönstrad t-shirt till Tindra på Arkens djuraffär! Den passade perfekt, hon ser så cool ut!!! Sen hem, kollade på ett Greys-avsnitt och sen blev jag så rastlös att jag gick ner och körde ett core-pass. Fan vilken skillnad det är att vara på gymmet halv sex i stället för typ elva på förmiddagen! Massa ögongodis ju!!! Hmm...måste nog tänka om det där med att träna på förmiddagen, haha! Speciellt en kille var där, som jag har spanat på nån gång på jobbet, men han vet inte ens att jag existerar, så det spelar inte så stor roll, men det var kul att se honom, plus att nu vet jag ju att han tränar på samma ställe som mig!

Nu har jag nyss duschat och smörjt in mig med lite brun-utan-sol i ansiktet och på benen. Tänkte att jag provar på benen först innan jag jag kör på armarna och sånt, eftersom jag har köpt en helt ny kräm. Så vi får väl se hur det blir, ett plus är att det inte luktar så mycket som det brukar göra om b.u.s-produkter.

Ska nu kolla på ytterligare ett Greys, innan jag tar ut Tindra på ett sista toalettbesök innan natten....

Ciao hotties!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0