Vilken flopp..

Asså, seriöst. Jag vaknade halv två i eftermiddags. That was SO not the plan..... jag skulle ju upp tidigt (och med tidigt menar jag 11 - senast) och gå på Pump! Snacka om chock när jag tittade på klockan!! Och det värsta var att jag var helt säker på att klockan skulle vara typ halv tio eller nåt. Jag antar att det hade med Tindras frånvåro att göra, ingen som pular runt i sängen och vill att jag ska gå upp. Ska bli intressant att se hur länge jag sover imorgon. Man blir ju hyfsat stressad när man inser att man har sovit bort halva dagen, jag får nästan lite ångest, för jag har inte gjort nåt alls idag, förutom klivit upp, ätit en onyttig frulle, duschat, sminkat mig och kollat på tv.....Och strax ska jag iväg på jobbet, natt 2 av 3. Om jag ska se nåt positivt i detta så kan jag ju ialla fall hoppas på att inte bli så trött runt midnatt typ.

Jag skickade ett sms igår, till han. En liten inbjudan till film och chips på söndag, men har inte fått nåt svar på det, fast vi har msn:at och så. Att vi inte kommer att ha ett riktigt förhållande har jag vetat ett tag nu, men han verkar ju ändå vilja ha kvar mig i sitt liv, och då tycker jag att även jag ska kunna ta initiativ och säga att jag vill hänga lite, och inte bara falla i hans armar så fort HAN vill. Fast det funkar kanske inte så....verkar inte så i alla fall. Jag undrar om han läser detta, jag har faktiskt ingen aning. 

Dag 2 med dom nya jeansen. Dom känns fortfarande trånga, och glädjen över att ha kunnat komma i ett par 26:or har nu börjat lägga sig lite... Men rumpan blir fin i dom i alla fall, dom sitter som ett smäck! Kanske får nöja mig med det just nu, Rom byggdes ju inte på en dag :)

Nu ska jag snart åka, så till alla som är lediga - ENJOY!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0