Trötter

Efter gårdagens urladdning måste jag säga att jag mår lite bättre idag. Men jag är så sjuukt trött, jag fattar inte varför jag inte får sova??!! Vaknade säkert 2 ggr i timmen mellan kl 4-10 i morse, så jag kan inte direkt säga att jag är utvilad. Men det är bara att bita ihop!
Idag har jag och Tindra haft en playdate med Linda från jobbet och hennes valp Humle! Vi åkte upp till Norra Berget och släppte lös dom och lät dom härja på! Det gick jättebra! Dom var sååå söta!!

 

Nu måste jag seriöst försöka att ta en power-nap, annars kommer jag aldrig palla med natten på jobbet!! Har ju fortfarande utbildning - 6 pass kvar -  och jag måste vara skärpt och alert! Just nu är jag allt annat än skärpt och alert, haha.. Uscha, ångesten kommer krypande, jag vill inte jobba!!! Jag måste ha ett nytt jobb!!!!!
Som sagt, vila nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0