Tisdagkväll

Efter att ha haft ett 2 dagars megavirus (nästan 40 graders feber och en viktminskning på 2 kg) så känner jag mig nu helt återställd! Fattar inte riktigt vad som hände.. Idag har jag inte gjort mkt, kanske för att jag tänker att jag  inte får överanstränga mig - haha - eftersom jag ska starta en utbildning imorgon med en ny tjej på jobbet. Måste vara pigg och alert liksom! Det kryper i kroppen, jag vill träääna!!! Konstig känsla det där, att vilja träna! Jag får tacka Anna för det. Anna är min personliga tränare (egentligen basketproffs, men har en lovade karriär som P.T också ;) ), och en av mina allra bästa vänner. Jag tar tillfället i akt och utnyttjar hennes kunskaper i ämnet Styrketräning under dom få månader hon är hemma i stan. Jag tycker att det går riktigt bra faktiskt, trodde aldrig jag skulle tycka det var roligt att styrketräna, men med rätt sällskap så kan det mesta bli roligt! Jag har tyvärr haft ett avbrott på ca en vecka nu, dels pga jobb, och så pga den där förbannade febern. Jag tänkte börja på torsdag igen, men då är det ju så klart stängt!! Tar igen det på fredag med andra ord.

Tindra - vovven i mitt liv - har varit ett utmärkt sällskap idag. Vi har vandrat lite på Norra Berget och sen åkte vi till Birsta en sväng. Hon fick ju tyvärr stanna i bilen i korta stunder, men blir alltid lika glad så fort jag kommer tillbaka! Utan Tindra vore jag inget - hon är min lilla skatt. Alltid vid min sida, alltid glad att se mig, alltid en sängvärmare och det är ju bra, i brist på annat liksom.....
På tal om sängvärmare...Det finns en kille, som är jättevarm och skön att sova med. Önskar han var här nu, fast ändå inte. Det är komplicerat. Jag tror att det är meningen att det ska vara komplicerat. Varför ska det vara lätt?? Och när det är lätt, så är det totalt ointressant.
Undra om man ska lägga sig nu kanske? Så är jag är pigg och alert imorgon, som planen var alltså.  Jo, det får bli så.

Godnatt och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0