Sexy..

Picture this: Nike-linne, svarta träningsbyxor, vita tubsockar och klackskor....Sweeeeeet ;)
Jag hittade ett par skor i garderoben som jag hade glömt bort att jag hade, plus att jag aldrig hann gå in dom förra sommaren, så jag försöker göra det nu, inne i lägenheten i mina träningskläder. Lät det inte sexigt så säg!

Idag ställde jag klockan på 11, klev upp halv tolv, drog på mig träningskläderna och gled ner till gymmet. Joggade en kvart som uppvärmning och körde sen ett core-pass. Bättre än ingen träning alls! Imorgon hoppas jag att jag orkar kliva upp och gå på pump, tror det börjar halv 12. Skulle kännas grymt skönt faktiskt!

Imorgon ska jag på fest - och jag ska vara nykter! Det var ju tre veckor sedan jag festade nu, och jag har en vit månad på grund av just det som hände för tre veckor sedan. Det blev alldeles för mkt alkohol, så nu tar jag det lungt tills den 14/6, då vi har sommarfest på jobbet, så egentligen är det ju faktiskt mer än en månad. Jag ser verkligen fram emot helgen,det ska bli kul att gå ut nykter för en gångs skull, få se saker med andra ögon, inte ha världens ångest dagen efter, och dessutom slippa vara bakis! Det skulle även vara kul att gå ut på lördag också, får se om jag lyckas få med mig nån.

Nu måste jag hoppa in i duschen och fixa till mig lite. Fötterna börjar ömma lite från dom trånga skorna... Sen blir det en promis med Tindra och sen jobb, wiihooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0