Nattsudd...

Klockan är nu 04:01 och jag har nyss kommit hem från jobbet. Den nya tjejen visar sig vara väldigt duktig och lättlärd, vilket är jättekul eftersom det gör ju mitt jobb mkt lättare! Vi hade världens nostalgi-tripp på jobbet inatt, satt och sjöng på galma ledmotiv från Dallas och Falcon crest, och pratade Astrid Lindgren och julkalendern. Vi konstaterade att det "var bättre förr".

Skönt, men lite tråkigt att komma hem, ingen Tindra som möter mig vid dörren, hon är hos "mormor",så inatt blir jag alldeles ensam... Jag känner en viss ångest angående träningen. Jag borde träna imorgon, men det är såååå tråkigt att träna själv, Anna är på vift i helgen - igen! Mitt engagemang sätts verkligen på prov nu. Men jag ska försöka gå på ett pump-pass kl 11:30, så det innebär att jag måste gå och lägga mig PRONTO om jag ska få några timmars sömn. Annars kanske jag sover tills jag vaknar av mig själv, går ner och kör lite på löpbandet och sen mage och rygg-träning. Det funkar ju också, bättre än inget i alla fall.

Måste återigen kommentera mina nya jeans. Det värsta med nya jeans är att man känner sig såååå tjock, i alla fall jag. Jag kör ju modell "Tight", och när jag då har den minsta storleken som jag kan tänka mig , så känner jag mig väldigt fet nu så här innan jag har gått in dom. Det är den negativa sidan med nya jeans - fetfaktorn. Måtte dom gå till sig, annars ska jag klaga. Han SA att dom kommer att gå ut sig, "han" är även HAN. Så då ska jag fan gnälla, haha.. Jag får passa på att få ut lite andra saker på en gång, när man ändå håller på, hehe... Nä, ska inte hålla på så där, det är bara fjantigt.

Men nu känns det som att det är dags att avsluta för idag...måste försöka sova, trots solen och fågelkvittret......
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0