Lista..

Dagen har varit ok. Hade ju som sagt dag 1 på utbildningen med den nya tjejen idag, och hon verkar helt ok! Efter jobbet tog jag en välbehövlig promenad upp till mamma för att hämta Tindra. Jag hade självklart med mig Shufflen och hade hög volym i hörlurarna för att överrösta blåsten - bland annat. Har jag tillräckligt hög musik så hör jag nästan inte mina egna tankar, och det behövdes idag. Jag vill bli kvitt det jag tänker på hela tiden!! Jag vill inte tänka på den underbara, fruktansvärda, härliga, hjärtekrossande, förvirrande känslan han ger mig. Jag är så svag, fattar inte varför, för han ger mig inte ens hälften av det jag vill ha och behöver. Men ändå suger jag åt mig av minsta lilla. "It's magic but it's tragic". Den meningen hörde jag i en låt idag, tyckte det passade bra. Varför kastar man sig in i nåt som man vet redan från början är dödsdömt? Jag är utan tvekan den mest självdestruktiva människa jag känner.  Men faktiskt, så börjar det kännas liiiiite bättre. Det var värre för några veckor sedan, så det är ju alltid ett steg i rätt riktning i alla fall. Jag försöker tänka positivt, det måste ju räknas lite i alla fall :) Han är inte den enda som ockuperar mina tankar, men den enda jag just nu vill vara med, om jag själv fick välja.

Blablablaaaa.... Nu är det Greys anatomy, min drog, så jag måste titta på det nu! Nedan följer en lista, har förstått att många skriver listor, så jag hänger på!


Vad heter du: Jessica Jonsson
Var bor du: Sundvsall
Trivs du där: Ja oftast
Brukar du läsa horoskop: Ja
Har du körkort: Ja, sen november 1997
Favoritdjur: Hund
Festar du mycket:  Var tredje helg ungefär
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit
Brukar du bli för full: Ja
Antal kuddar i sängen: 4
Äger du ett busskort:Nej
Vad åt du till frukost: 2 rostade mackor med ost och marmelad och en kopp thé
Nästa mål i ditt liv: Få synliga magmuskler
Hur svarar du i mobilen:Jessicaaaa eller Hallooo
Antal timmar sömn inatt: 5
Sov du ensam: Nej - Tindra var så klart där.
 Din hobby: Tror inte jag har nån hobby..träna kanske?
 Vad är det för veckodag?: Onsdag
Vad åt du senast: Vaniljglass med Oboypulver och salta nötter
Vem fick du sms av senast: Anna
Vem ringde dig senast: Mamma
Godaste ölen du druckit: Ingen öl jag druckit har varit god
När hade du sex senast: i fredags
Vilka hårfärger har du haft: Brunt i olika nyanser
Vad såg du senast på TV: Roomservice - i väntan på Greys anatomy
Vad läser du för bok just nu: ingen
Längd: 167
Skostorlek: 37 
Hårfärg: brun
Är du kär i någon: jag vet inte riktigt faktiskt 
Vad gör du om ett år: förmodligen samma sak som nu, fast helst inte
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja
Dricker du: ja
Vilken parfym använder du: Dolce Gabbana "the one" just nu
Vilka skor använder du: helst sneakers, men gärna klackar ibland
Dagens klädsel: brun v-ringad tight topp, blåa tighta jeans, hello kitty-strumpor

See u...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0