Ledig!!

Åh va skönt att vara ledig idag! Jag började dagen med ett core-pass, och det känns så himla bra!! Jag ska eventuellt träna ikväll med, men just nu känns det som att jag faktiskt kan skippa det och gå på ett lunchpass imorgon i stället. Fast det skulle ju va nice...skulle känna  mig grymt nöjd om jag gick ikväll också! :)

Nu har jag nyss kommit in från en promis med Tindra. Vi gick den vanliga promenaden, men utökade med en liten sväng på stan och hälsade på "mormor" på hennes jobb, och blev bjuden på kaffe. Tindra har fått en liten tröja av mig, och hon är så sööt! Jag trodde först att jag skulle överösa henne med kläder, typ rosa fluff, men insåg ganska fort att jag faktiskt inte gillar sånt - fast hon är den perfekta hunden för just rosa fluff - så just därför så fick hon en militärtröja! Är hon inte söt - och tuff - så säg??!!
image7

Nu ska jag åka iväg och handla lite, tvättmedel bland annat. Jag har tvättstuga imorgon, och det blir typ 5 maskiner - uscha. Jag har ju liksom inte orkat tvätta nu när hissen har varit avstängd, men nu är det verkligen kris. Plus att min granne sa att han hade hört att hissen kommer att komma igång idag, så förhoppningsvis slipper jag kånka på all tvätt upp och ner imorgon.
Jag blev för övrigt väldigt besviken när jag kom hem från stan och skulle sätta mig och kolla på Oprah, och så är det en annan show, en talkshow/matlagningsprogram med en sån där överdrivet hurtig amerikansk tv-kock. Hellooo, gimme Oprah!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tihi sikken liten snygging! :) Smyger förbi Jessiekay o hoppas att allt e bra / L

2007-05-31 @ 22:55:46
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0