I did it!!

Japp, jag gjorde det! Jag tränade ikväll också, 2 ggr på en dag! Fan va nöjd jag är! Nu struttar jag runt här hemma, nyduschad och fräsch i mina små röda hello kitty-shorts med tillhörande vitt linne och lyssnar på Justin! Livet känns helt ok just nu!

En sak som jag har lagt märke till när jag är på pump och sånt, är att det alltid är nån som sticker ut från mängden. Alltid nån som gör allt i otakt, alltid nån som har nån konstig outfit, alltid nån som stinker svett, alltid nån som lastar på för mkt vikter och inte orkar hänga med. Jag är givetvis inte nån av dom, men det är lustigt tycker jag.

Jag har en nyfunnen kontakt på Msn by the way. Det känns kul! Undrar hur länge jag stannar uppe ikväll....?

Men det kanske mest intressanta som har hänt idag måste ändå vara detta: min favvosida www.hqhair.com har ÄNTLIGEN börjat sälja NARS smink!!!! Ojojoj....det kan bli en dyyyyr månad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0