Efter regn kommer sol..

Så brukar jag tänka när jag har en riktigt pissig dag - som igår. Fyyy faaan va less jag var igår!!! Så idag ska alltså vara en bra dag, det kan inte bli så mkt sämre än igår faktiskt. Men - idag skiner faktiskt solen, och jag tvingas vara inne på jobbet. Det var så varmt och fint i förmiddags, när jag gick till jobbet, och då är det verkligen inga roligt att tvingas byta om till uniformen. Dessutom så har jag ju värsta softa dagen också, utbildningen är ju i sluttampen, så nu klarar hon sig själv och jag känner mig otroligt överflödig. Jag skulle alltså kunna vara ute i solen i stället. Men men.

I övrigt så har jag ganska nyss skickat i väg ett sms till Han, om ikväll. Vi sa ju att vi skulle ses ikväll, så jag förstår inte varför jag nojjar egentligen, men det är ju liksom min grej. Finns det inget att nojja över så hittar jag nåt - garanterat! Så nu kommer jag att noja fram tills att jag vet hur det blir, haha. Det är jobbigt att vara jag ibland.
Om vi inte ses så har jag en backup-plan: Greys anatomy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0