Biter ihop!

Gud va less jag är på jobbet nuuu! Sista dagen innan ledighet, så jag biter ihop.
Jag fick i alla fall sova ostört, ingen som ringde på varken mobil eller porttelefonen - skönt! Idag är det ju onsdag, och i vanliga fall hade jag ju varit överlycklig över att jobba dagpass, eftersom det innebär att jag kan se Greys, men nu har jag ju som sagt laddat hem så många avsnitt, så det är ingen vits att titta på avsnittet ikväll. Hm..vad ska jag nu se fram emot ikväll? Just ja! Kl 22 är det ju Pussycat dolls på 3:an! Det blir bra! Det blir en långpromis med Tindra först, sen kan vi mysa i soffan med gott samvete!

Nu är rasten snart slut, måste piffa lite innan jag börjar igen, så hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0