Vilken lång dag...

Jag hade en tid hos frissan i morse kl 09:00 vilket gjorde att denna dag känns som den aldrig kommer att ta slut...klockan är bara kvart i fyra, men det känns som den borde vara åtta - minst!
Jag blev jättenöjd med håret i alla fall, fin-fina somriga slingor blev det!

Efter frissan gick jag in till Hans jobb och sa hej, han var fin som vanligt, och våran aktuella status är att vi ska "ta det som det kommer". Typ. Ingen av oss verkar ju ändå förstå det här med ultimatum. Han verkar inte förstå att jag sa "om du inte vill vara med mig så lämna mig i fred" och jag verkar inte förstå att jag inte ska svara på hans "vad gör du?"-sms... Jag vet vad jag ger mig in i, jag förtjänar ingen sympati eller tröst när det krashar igen, för det kommer att krasha igen. Om han nu inte vaknar upp en vacker dag och inser att jag är det absolut bästa som finns vill säga, men jag tror tyvärr inte att det kommer att hända, alternativ nummer ett känns som det säkrare kortet. Jag ska ta det för vad det är, och njuta av dom stunder jag har honom.

Annars då? Jorå...ska träna ikväll, det blir ett Aerobic-pass följt av ett Core-pass. Det ska bli kul att dansa av sig lite, det är alltid en humörlyftare! Jag är iofs på ganska bra humör idag, men det finns alltid rum för förbättring! :)

Nu ska jag dricka lite kaffe och äta ett pecanwienerbröd som jag köpte på bageriet här nedanför. Det pinsamma var att jag inte hade några kontanter och jag vägrar att ta fram visa-kortet för att köpa ett bakverk för 11 spänn, så jag köpte en vanlijkrans, fiberskorpor och en liter mjölk också. När fan ska jag äta vanlijkransen?? Den hinner ju bli gammal säkert!
Haha va töntig jag är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0