Tip-top!

Idag känns det bra. Jag klev upp kl 08:15, gick ut med Tindra, slängde i mig lite flingor och begav mig till gymmet. Det nya sommarschemat suger, dom har bara ett lunchpass med Pump i veckan, och endast ett Core-pass i veckan under hela sommaren...jag älskar ju lunchpassen... Så i morse gick jag alltså på ett morgonpass med Pump. Det funkar ju, men jag kommer att vara jättetrött ikväll på jobbet. Jag passade på att basta också, det var jätteskönt! Så nu är jag nöjd, det känns i armarna att jag har tränat, och det blev ju bara en träning förra veckan, så nu är det skärpning!!

Helt seriöst, detta är iofs väldigt töntigt av mig att gnälla på men ändå, HUR kan TV3 ersätta Oprah med tv-kocken Rachel Ray??? Huuur?? Jag gillar henne inte. Gapig, flamsig och totalt överdriven - i allt!
"E.V.O.O" my ass.... (evoo betyder extra virgin olive oil). Men ändå fastnar jag, bara för att jag älskar att titta på matlagning. Jag såg henne på tv när jag bodde i N.Y också, på The Food network, och trodde att jag skulle slippa henne... Det finns så många andra mycket bättre tv-kockar från USA.... Snälla ge mig Oprah...

Nu ska jag ta ut Tindra igen, sen ska jag åka till Stadium i Birsta och kolla in rean. Ska även se om jag hittar nån nice bikini, jag har ju sett en där, med den var slut i stan, så jag hoppas den finns kvar där ute.

Seeee ya, wouldnt wanna beeeeee ya! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0