Solsken ute

Jag sitter på jobbet. Time goes by so slowly....Det är seeegt, och ute skiner solen. Jag hade hellre varit ute med Tindra i skogen eller nåt. Det var en söt kille här idag, men han gick lika snabbt som han kom ungefär, men det var skönt med lite ögongodis för mitt brustna hjärta.
Idag har faktiskt också varit en bra dag. Det går bra så länge jag inte lyssnar på Kelly Clarksons album My december (speciellt låten Sober), som jag lyssnade på hela dagen i fredags, dagen som hittils är årets tyngsta dag. Dagen som jag sakta men säkert försöker att glömma. Svårt att glömma nåt som jag vill ha mer än nånsin nu när det är borta. Jag undrar hur han mår. Jag undrar vad han tänker på innan han somnar. Tänker han på mig alls? Undrar han om han fattade rätt beslut? Enligt mig så gjorde han ju inte det så klart, men vad kan jag göra? Inte så mycket tyvärr.

Imorgon är jag ledig, även på torsdag, och då måste jag träna. Jag vet att jag säkert har sagt det tidigare, men jag säger det igen - sommarschemat på gymmet suger!!!
Jag ska även på en liten fika imorgon är det tänkt, måste smsa och ta reda på detaljerna ikväll. Tid och plats liksom. Det surras även om en eventuell drink imorgon kväll, vilket låter trevligt, så detta kan bli en najs ledighet.

Nu är rasten snart slut. Måste kissa.
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0