Solen skiner..

..in genom fönstret där jag sitter i personalrummet på jobbet. Det tog verkligen emot att gå hit idag. På väg till jobbet passerade jag ett antal uteserveringar som var fullsmockade med lediga människor som njöt av junisolen. Men inte jag. Jag fick snällt gå till jobbet och klä på mig uniformen och nylonstrumpbyxor - nice!

Gårdagen var rätt trevlig. Thaimiddag med mor och bror, och jag kan återigen konstatera att det är det godaste jag vet! På vägen hem var det som om att Hemköp sög mig dit...så jag köpte med mig lite cheeseballs och cola och spenderade resten av kvällen vid datorn med min nyfunne msn-vän. Det är ganska intressant, för det är rena terapin att prata med honom, han får mig att öppna mig totalt, vilket är lite skrämmande egentligen, eftersom vi inte känner varandra. Och hade det varit vilken annan kille som helst så hade det garanterat varit samtal med sexuell underton vid det här laget - garanterat. Men det är inget sånt alls. Inte ens minsta lilla antydning på flirt. Jag vet inte om jag är besviken eller lättad över detta. Just nu känns det kul, flirt eller inte. Kul att prata med någon som är helt "ny".

Nu är rasten slut. Jag kanske återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0