Sol, sol, soool

Vad härligt det är med sommar! Det enda jag saknar är en balkong, eller en uteplats, det skulle vara det ultimata! Jag försöker att vara ute så mkt som möjligt med Tindra, men hon tycker nog att det är aningen för varmt, lilltjejen har ju en ganska tjock päls..

Jag mår ganska bra idag faktiskt, det måste vara vädret som får en att vara på bra humör - det och tanken på att om en vecka är min "vita månad" över!! Jag längtar till personalfesten den 14:e! Det ska bli så kuuul!!

Just nu är jag på jobbet och har nyss ätit en svalkande fruktsallad som var otroligt god! Jag måste fixa en sån nån dag...Nu är rasten slut, duty calls!


*hoppas på en fika med en viss person i helgen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0