Nedräkning!

Idag är det bara 2 dagar kvar till personalfesten, och alltså slutet på min "vita en-och-en-halv-månad"!! Igår var jag och storhandlade på Bolaget. Det kändes som jag var ett barn i en godisaffär, det blev lite dyrare än godis dock, 650 kr närmare bestämt, men det kommer räcka ett tag, det är inte bara till ett tillfälle!

För övrigt är jag ju en torsk. Fick ett samtal i lördagsnatt som gjorde att följetången med Han är i gång igen. Det är en "never ending story". Och igår smsade vi också - han började! Haha, sånt är viktigt, för det innebär att jag vann den omgången, haha! Jag förstår inte riktigt honom, det är säkert inte meningen heller, men jag antar att han är svag för mig också - det vet jag att han är...

Idag ska vi spela kubb på arbetstid, såna intitiativ tycker vi om! Jag hoppas på en fika med Anna efter jobbet också, men vi får se hur det blir med den saken.
Imorse lämnade jag av Tindra hos hennes "plastfamilj", hon ska vara där i några dagar nu, och nu idag på jobbet så såg jag henne i parken utanför jobbet! Det kändes jättekonstigt, "mitt barn" tänkte jag, "Var rädd om mitt baaarn"!! Haha!

Nåja, rasten närmar sig sitt slut, måste kissa nu! Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0