Mer sol!

Nu är studenterna i farten igen, sjunger om lyckliga dar och fy fan va dom är bra! Ganska kul att se dom , så lyckligt ovetande om vad som komma skall, haha!

Idag har jag tränat igen, har tränat varje dag den här veckan, och det är jag väldigt nöjd över. Jag ska inte träna i morgon, men på söndag blir det ett pass igen. Mina armar är alldeles möra, men det är en skön känsla, då vet jag att jag har gjort nåt liksom!

Idag köpte jag en present till mig själv - tyckte jag förtjänade det. Jag har länge sneglat på ett Efva Attling halsband, två silverbrickor med blindskrift på, men det kostar 1700 och SÅ mkt är jag inte värd, haha, joo, men jag hade inte riktigt råd, så det blev ett annat Efva halsband i stället, ett silverhjärta med en liten banderoll över som gick på strax under tusenlappen. Det är jättefint och jag är jättenöjd!!

Ikväll hägrar jobb igen, och jag känner på mig att det kommer att bli överdrivet tråkigt för min del. Jag kör sista utbildningspasset med den nya tjejen, och hon är ju i stort sett klar nu, så jag kommer bara att vara på jobbet ikväll, jag kommer inte att jobba ikväll. Känns ju lite trist när det är så fint väder ute, men who am I kidding, hade jag varit ledig så hade jag ändå inte gjort nåt - garanterat! Dessutom är jag trött som fan, fick inte sova så mkt i natt alls, trots att Tindra inte var där. Jag får bita ihop ikväll helt enket - det är mitt ledmotiv genom livet känns det som. Jag biter ihop.

Ha en trevlig kväll alla som är lediga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0