Ett jäkla tjat...

...om den där jäkla Kelly Clarkson, men detta är MIN blogg och jag skriver vad JAG vill! :P
Det är väl inte så mkt Kelly det handlar om egentligen, utan en av låtarna - Sober. Här är en del av texten:

And I don't know
This could break my heart or save me
Nothing's real
Until you let go completely
So here I go with all my thoughts I've been saving
So here I go with all my fears weighing on me

Det var ungefär så jag kände för en vecka sedan - ursäkta, en vecka och en dag sedan- när jag gav honom brevet. Jag har inte kunnat lyssna på den låten på en vecka, men idag kände jag mig stark och gjorde ett försök, och jag måste säga att jag lyckades ganska bra. Jag har lyssnat på den 4-5 ggr ungefär. Visst, det känns ju, och det kommer det alltid att göra, men jag känner mig starkare.

Jag satt och tittade på lite bilder ikväll, och fastnade i Thailandsalbumet. 3 underbara resor till Thailand gör att det finns en del bilder därifrån, här är några favoriter:
image14
image15
image16
image17
image18

Ååååh vad jag längtar tillbaka...hoppas jag kan spara ihop till en resa i vinter också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0