En dag..

En dag kommer allting vara bra igen, det vet jag. Men idag är inte en bra dag. Igår och idag är nog dom tyngsta dagarna på väldigt länge. Jag tog mig i kragen igår, skrev ett 5 sidor långt brev (inte A4) som innehöll precis det jag känner för honom.

"I ett halvår har jag trånat efter dig, längtat efter dig och saknat dig. Du har fångat mitt hjärta. Jag borde skita i dig och hitta nån som vill vara med mig, nån som älskar mig och nån som vill hålla min hand, men det är svårt att hitta nån, när du är den enda jag vill ha."

Jag gav honom ett ultimatum, men jag visste nog redan innan vad resultatet av det skulle bli, men jag ville ändå ge honom en chans. 

"Om du inte kan se en framtid mellan oss, om du verkligen inte kan ge oss en chans, så måste jag be dig att lämna mig i fred. Du måste släppa taget om mig. Du måste respektera mig och förstå att du inte är bra för mig om vi fortsätter så här. Du måste vara den starka, för jag är uppenbarligen alldeles för svag."

Vi grät tillsammans och han valde bort oss.
Han valde bort mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0