Den perfekta hemmafrun...

...hade jag kunnat vara om jag had varit någons fru. Idag har jag tvättat 5 maskiner, dammsugit och torkat golv och även bakat 2 limpor! Härligt va? Nu har jag nyss avnjutit ett pecanwienerbröd som jag unnade mig (men jag gick faktiskt ner och upp i trappen TROTS att hissen nu funkar). Strax ska jag hämta tvätten och packa in allt i lådor och garderober, och sen kan jag vara nöjd. Det bli ju lätt att man bara lämnar kvar tvätten i den där blåa, prassliga IKEA-kassen efter att man har tvättat, och bara liksom tar det man behöver direkt ur påsen, men nu ska jag vara ordentlig och lägga undan allt på en gång så är det gjort!

Ikväll ska jag gå ut och äta med mamma och bror, en liten försenad Morsdags-middag. Vi ska äta Thaimat, jag och min bror fullkomligt älskar Thaimat, så jag ser fram emot det, det ska bli gott! Det finns en risk att jag tar en omväg in till Hemköp på vägen hem ikväll....känner mig så sjukt chipssugen. Det är inte bra. Nån måtta får det väl vara?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0