Dan före dan...

I morgon är det fest! Personalfest! Jag har sett fram emot detta jättelänge nu, det ska bli jätteroligt! Jag har hängt fram outfiten, peelat, rakat benen, målat naglarna och inhandlat det mest nödvändiga - små gelé-inlägg till mina skor. Skulle behöva gelé-inlägg på andra ställen också, men det känns lite väl dramatiskt bara för en personalfest! Haha! Det kommer att bli kul, jag hoppas på bra väder, man vill inte vara på en fullproppad båt om det regnar och blåser liksom... Undra vad vi ska göra efter båten? Förra året så hade vi en "mellanfest" i Jessicas Toyota på parkeringen på jobbet innan vi drog vidare, det kan ju bli en repris av det i år!

Jag ser fram emot lördag också, då är det helgens "main event" (jag är så skadad av poker-turnerings-termer, haha). Chrille ska ha fest, och då ska vi gå "all in" (jamen se där, en till term). Jag har lovat Chrille en power-hour! En power-hour går till så att under en timme så tar man en shot i minuten av det man dricker, oavsett om det är öl, vin, cider eller sprit. Man blir garanterat full - fort! Man orkar aldrig hålla på i en timme, kanske en kvart, tjugo minuter, för det går fort. Av nån anledning ser jag alltid power-hour som en slags tävling, håller stenkoll på tiden och hetsar alla att dricka när en minut har gått! Kuuul är det! Jag har tagit ut en semesterdag på söndag - i förebyggande syfte. Risken är stor att jag är för bakis för att jobba, så jag passade på.

Jag satt och tittade igenom lite bilder idag, och hittade denna fantastiska bild på mig, Jessica och Anna K!
image8
Jag saknar vårat crazy festande! Hoppas det blir nåt partaj snart, svårt med Anna i HBG bara...

Nu ska jag plocka ihop allt jag behöver för morgondagen, eftersom jag ska gå direkt från jobbet till festen!
Adios!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0