Svacka.


Japp, nu är det en svacka igen. Återigen ställer jag mig själv frågan:
varför kan jag inte bara vara nöjd och gilla läget?

Jag borde för länge sedan ha förstått att jag inte kommer at leva mitt liv i ett rosa, bekymmersfri, jordgubbsdoftande skimmer. Detta kanske låter lite dramatiskt, typ att det har hänt nåt, men detta kommer till mig med jämna mellanrum. Jag är van nu. Vad är det då, jo det är samma visa varje gång, och HÄR kommer några exempel av dom tankar som rör sig i mitt huvud:
* jag är less på mitt jobb!
* va tjock jag känner mig!
* varför händer det inget roligt i mitt liv?
* jag vill ha förändring!
* jag känner mig rastlös och uttråkad!
* hur fan ser jag ut egentigen??
* vad - förutom Niclas och Tindra - är bra i mitt liv? 

Ja, ungefär nåt sånt. Det är inge roligt med detta mörker, jag vill ha ljus och lycka - JÄMT!



Kommentarer
Postat av: Puff

Men jag dååå!! =) Kram

2007-12-19 @ 15:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0