Mörk tisdag..


Jag känner mig låg och lite nere idag. Jag saknar Niclas. Det är lite tråkigt att gå från en underbar helg till mörk och trist vardag. Vad kan man göra åt den saken? Vi har det ändå bra, det finns ju folk som har det värre, som bara kanske kan ses en gång i månaden, och så har ju inte vi det - tack och lov. På fredag är han här igen, men jag kan ju inte riktigt låta bli att klaga, för när han är här så jobbar jag hela helgen. Jag är ledig ons-tors, sen jobb fre-sön när han är här. Muppigt värre. Kanske ska kolla upp lite kurser i Umeå? :-)

Jag har nyss busat lite med lill-fisen här hemma, kastat boll och sprungit runt i lägenheten, och snart ska jag åka till mamma med henne eftersom jag ska jobba inatt. Jag är så trött idag att jag nästan känner mig lite sjuk. Jag ÄR inte sjuk, bara sjukt trött.

image80
Här är en till som är trött (notera Hello Kitty-örngottet!!).

Ha en bra kväll!
Kram och puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0