Let there be light!!


Äntligen ljus!! Solen skiner så vackert för andra dagen i rad nu, och snön som kom för några dagar sedan ligger kvar! Inget blött slask, nu är det minusgrader!! Friskt och härligt!

Jag fick några härliga bonusdagar med min älskling, pga lite bil-strul som gjorde att han inte kunde ta sig upp till Västerbotten förrän i morse. Det var skönt, eftersom helgen gick så fort i och med att jag jobbade hela dagarna.
Nåt som var bra (fast som kanske inte kändes så bra just då) var att Niclas fick se en liten del av mig jag inte är så stolt över, nämligen lite humörsvängningar som så klart är "en-gång-i-månaden-relaterat". Jag är inte perfekt, långt i från, så jag är, trots viss irritation, glad att han fick vara med om det, för detlär ju inte vara sista gången det händer, haha! :-)

Jag ska snart iväg och jobba på tvätten i två timmar, och sen ska jag ta och borsta av Skrutten (bilen) och ila ut till Birsta city och prova en klänning jag har sett på Vila (VARFÖR finns inte VILA i stan????). Jag har hängt undan en annan Vila-klänning på Fanny i stan, men bara MÅSTE prova den i stan först. Jag har egentligen inte råd, men nu ska jag fan bara jobba fram till lönen kommer, så jag kommer inte att göra av med så mkt pengar ändå! Shit, jag kom nyss på att jag bara har en ledig dag från idag fram till fredag nästa vecka....Suck. Så går det när man byter pass och måste jobba igen det.
Jag jobbar natt ons-lör, ledig sön, jobbar dag på måndag och sen swing tis-tors...PLUS att jag jobbar på tvätten idag, torsdag och tis-tors nästa vecka. Jag förtjänar en klänning och den ska jag ha på mig på min lediga dag på söndag! Haha!

Nu måste jag fixa håret, jäkla katastrof till frilla jag har!! Kan det inte VÄXA UUUT???!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0