Las Vegas Christmas show!

Idag hade vi den traditionella jullunchen på jobbe. Vi bjöds på delar av julbordet och delar av showen som betalande julbordsgäster får se. Det var verkligen jättebra! Glitter och glamour liksom!
Efteråt strosade jag omkring på stan med Jessica en stund och nu är jag hemma i ca45 minuter innan jag ska tillbaka på jobbet igen... Suck.

Jag känner mig inte speciellt upplagt för jobb ikväll. Jag har även lite ångest över en jobbgrej som inte känns så kul, jag vill inte att folk ska tycka att jag är gnällig (speciellt inte chefer och schemaläggaren, man vill ju vara på deras goda sida). För att göra en lång historia kort: jag hittade en tjej som kunde jobba i stället för mig på Juldagen, vi ansökte om ett byte som inte godkändes. Igår tog jag det vidare och lämnade in en massa jättebra argument till att bytet inte borde vara något problem och det skulle "tittas på" idag igen. Jag tror dock att jag kommer att få avslag igen. Jag känner det på mig, ÄVEN fast jag har ett jäkligt bra "case".
Muppmupp. Aja, om jag får ett nej så är det bara att bita ihop och hålla tyst. Ingen idé att muttra vidare (även fastjag vet att jag kommer att göra det, men kanske inte inför dom som "bestämmer").


Nu ska jag lägga mig i soffan i 30 minuter, sen åker jag. Wiiii!

Kommentarer
Postat av: jennie

Hej!
Men vad är problemet! om man styr upp ett byte eller om man fixar nån som kan jobba, om man vill ha semester varför får man avslag då? faan ska man inte ha ett liv eller? jävla översittar fasoner tycker jag! Bra att du säger ifrån=)

2007-12-17 @ 22:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0