Helt insane!!


Jag lyckades komma i väldigt bra form igår, trots sömnbristen - tack Anna och Jessica för energin!!!!! En kort summering:
Förfest hos mig, med drinkar och chips och fyllespel (vi spelade Asshole, ett amerikanskt college-kortspel typ). Eftersom juldagen är känd för sina enorma köer så bestämde vi oss för att gå in till stan redan vid kvart i tio, och helt otroligt så höll vi den planen! Man brukar ju alltid komma iväg mycket senare, men igår var vi duktiga! Och snacka om våran förvåning när vi ser att det är 0 - alltså NOLL - personer i kö vid Oscar!! Helt insane ju! Och när vi kom in till baren så fick vi beställa på en gång!! Helt insane ju!! Vi hade jättekul hela kvällen och dansade hur mycket som helst, och när klockan var strax innan två så tänkte vi att man ska ju typ gå hem innan man börjar bli trött och irriterad (läs nykter), så då gick vi! Jackorna fick vi ut på under tre minuter och Anna vinkade in en taxi utan några som helst besvär. Helt insane ju!!
Så summa sumarum: en helt insane bra kväll!!!!!

Idag, hmm.....inte lika insane. Jag är trött och slö, men det gör inget, det får jag vara idag och jag är ledig ända fram till nästa onsdag!!!!!!!! Så jäääkla skönt!
Imorgon åker jag, Niclas och Tindra till fjällen över helgen, äntligen får vi rå om varandra! :-)

NU--> promis med Tindra.
RESTEN AV KVÄLLEN--> Soft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0