Fröken Rastlös är hemma igen!

Efter ett par dagar i fjällen med Tindra och Niclas är jag nu hemma. Vi skulle egentligen stanna till imorgon söndag, men eftersom jag är en rastlös själ så var Niclas världsbäst och vi körde hem ikväll i riktigt dåligt väder. Vi har bara slappat och tittat på film, visst, vi har varit ute och busat lite också, bildbevis kommer här nedan!

Imorgon ska vi bege oss ut på stan och checka in rean, staaackars Niclas, hehe, MEN han tyckte att det var en bra idé, och börjar han gnälla så ska jag påminna honom om det, haha! Han är iofs inte den gnällande typen, det är mer min grej...
image95
image96
image97
image98

Yes, många bilder på Tindra blir det, men av oss tre så är hon ju faktiskt sötast... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0