En kanske ännu mörkare onsdag?


Regn och rusk.
I förmiddags när jag gick in till stan snöade det, och det var helt vitt i luften, nu är det bäcksvart och regn, regn, regn.
Så, hur myser man till det på bästa sätt? Jo, jag ska berätta hur i alla fall JAG gör:
efter en hel dag av aktivitet både för Tindra och mig (klippning, extra jobb, möte och inhandling av matvaror för mig, Tindra har varit 4 timmar på tvätten hos mamma under tiden) så ska jag nu sätta mig ner i soffan med följande:
* en filt
* varm glögg
* pepparkakor med ädelost (seriöst, hur gott som helst!!)
* tända ljus runt om i lägenheten
* hyffsat bra tv-kväll (Leilas jul kl 21 är höjdpunkten)

Så,om ni ursäktar, jag kommer nu att försvinna in i Lättglöggs-dimman och bara myyyysa resten av kvällen....

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0