Tom

Jag känner mig tom, det har jag kommit fram till nu. Uttömd på alla känslor som hade byggts upprret inför helgen - nervositeten, pirret och alla förväntningar har lagt sig nu. Nu känner jag mig mest som ett frågetecken, för jag vet ingenting. Jag tror jag vet hur jag känner, men känner mig ganska clueless när det gäller honom. Jag tänker inte gå in i detalj angående det här. 
Vi har haft en jättebra helg - tycker jag då i alla fall - men det känns som jag vet mindre nu än innan, vilket känns lite skumt. Jag återkommer när jag vet nåt mer.

Nu ser Tindra jättekissis ut, så jag måste gå ut med henne. Det känns som dagen kommer att bli jobbig, jag har sovit jättedåligt, vaknade och hade ont i rygg och huvud och som grädde på moset så ser det ut att vara riktigt tråkigt väder ute.

:-(

Kommentarer
Postat av: Leif

Ändra dina tankar, det är dem som skapar dina känslor, om inte det går, fånga de bra känslorna och låt dem rota sig, angående vädret, det är bara vatten, och vatten är livgivande
:)
fick du till de små tingen på din dator?
*bugar ödmjukt*
Kuzushi på NL

2007-08-27 @ 14:30:40
Postat av: Jessica

Leif!
Ja jag antar att det är så man ska göra, men jag skulle ju gärna veta hur den andra parten tänker :)
Jo jag fick till de små tingen på datorn! Tack!

2007-08-27 @ 15:42:32
Postat av: Leif

Det är sånt som är underligt med våra medmänniskor, det spelar faktiskt ingen roll vad andra säger att de känner, eller hur de mår, spelar i princip ingen roll hur tydliga de är i sina val av ord, det är inte säkert att deras tolkning av ordet kärlek eller vad det nu må vara, har samma innebörd som vår egen, det är ändå våran uppfattning av orden i slutänden som gör hur vi väljer att tolka dem. Så välj lycka oavsett hur det låter när andra pratar...eller agerar!
*bugar ödmjukt mot en sällsynt vacker blomma*

2007-08-28 @ 08:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0