Perfekt tajming

2 veckor kvar idag.

Jag tror aldrig att jag kunde haft en bättre ledighet. Jag syftar så klart på vädret. Sooool och värme, äntligen!!! Dom finaste dagarna på sommaren har ju varit nu, och jag har varit ledig! Så jäkla bra tajming!
Vad har jag gjort då? Solat - med måtta. Jag märkte igårkväll att det är bra att jag blir så jäkla rastlös av att bara ligga och sola, för hade jag varit längre i solen igår så hade jag nog kliat sönder mina armar :-(

Nu sitter jag och försöker få i mig en stor kopp kaffe, bränslet innan powerwalken. Jag har varit duktig på den fronten, även på "ch"-fronten.Det enda jag inte har varit så bra på är väl gym-biten, men jag skyller på sommarschemat fortfarande OCH min jäkla hosta som fortfarande håller i sig!!

Nä nu måste jag iväg, måste hem och duscha och fixa med lite mat också, för kl 14 ska jag vara på Arken med Tindra, hon ska få bli av med lite av sin yllekofta som hon har på sig. Sen är det ju tänkt att jag ska infinna mig på jobbet kl 17, så jag får väl så lov att göra det då :-)

Kram kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0