På väg åt rätt håll?


Hostan skiner med sin frånvaro! Endast lite täppt i näsan nu! Det känns bra! Och kors i taket - igår var jag och tränade!! 1 timme areobic/dance och 30 minuter core! Gud va skönt det var!! Skönt att i 90 minuter enbart tänka på att sätta stegen dansa loss och sen pressa magmusklerna, som döljer sig där inne nånstans, till det yttersta! Skönt att i 90 minuter lägga alla jobbiga frågetecken åt sidan! Nice! Och i morse när jag vägde mig så stannade vågen på 54,7! Haha, det är UNDER 55 så jag är nöjd! :-)

Idag ska jag jobba, det känns helt ok, förutom att jag för andra natten i rad har sovit värdelöst. Jag vet inte vad det beror på. Är det fullmåne? Är det nån som vet? Det skulle i såna fall förklara saken.

Nu måste jag göra mitt bästa för att piffa lite!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0