P to the I to the R to the R

Pirr i allra högsta grad. Ikväll kommer Niclas! Jag ser verkligen fram emot det, jag tror att det kommer att bli en trevlig kväll!
Igår föreslog han att vi skulle äta pizza, och vi ska det, men jag fick seriöst fundera på det en liten stund. Vill jag verkligen sitta och svulla i mig pizza på en första dejt? Speciellt också när jag har sjuk ångest över att ha gått upp 2 1/2 kg den senaste tiden. Men så tänkte jag att jag nog var tvungen att sluta nojja för en kväll, så det blir pizza. Planen för kvällen är alltså pizza, vin och film! Det blir bra!
Planen för dagen är jobb, så nu måste jag lägga på ett kol!

Rapport följer....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till ikväll! Blir det sleep over party? ;)

2007-08-24 @ 09:41:18
Postat av: Anonym

Händerna på täcket!

2007-08-24 @ 14:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0