Hmm..


Det ÄR fullmåne, alltså kommer jag sova värdelöst i natt också.
På väg till jobbet i morse så stötte jag på Micke, killen formally known as "Han". Det var faktiskt trevligt! Jag fick en stor kram och jag fick inte ont i magen! :-) Det kändes bra att kunna prata normalt och inte känna en jobbig spänning i luften.
Jobbet var ok idag, lite småsegt med möte, men ändå intressant. Efter jobbet åkte jag och hämtade Tindra och sen handlade jag lite mat och for hem. Nu har jag suttit i soffan i snart 2 timmar och inte gjort nåt alls.

Jag är förvirrad. Sjukt förvirrad. Jag tycker INTE om det. Varför kan inte allt bara vara enkelt? Eller är det jag som komplicerar allt? I vanliga fall så kanske det är mitt eget "fel", men just nu gör jag ingenting, förutom att fundera. Jag gillar inte sånt. Jag gillar SVART eller VITT. Inte GRÅTT.

Mupp mupp.
Hej då.
:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0